عزيزممى پرسيدى : دوستم دارى؟مى گفتم : نهترا فقط مى شود عاشق شد . عزيزممن ستاره هاى آسمان را در چشمان تو كشف كردمو عشق را در لبخندت . عزيزم من هنوز هم آغوشت رابراى نفس كشيدن كم دارمو لبانت را براى دوستت دارم . xa0...